The Fans

Sunday, September 13, 2009

Dinner [break fast] Pre- Employment

I penat sikit harini. Semlm tido pkl 4 am sbb men game. Haha. Padan muka. Spe suh i men game kan? Semua fb punya pasal. Mmg suka buat game best- best.

So td i buka puasa dekat kampus. Ada Majlis Penutup utk Pre- Employment Progrmme a.k.a Finishing School. So, ada diner/ break fast. Boleh tahan mknan dia. Mkn nasi beriani. And McD sponser apple pie je. Hehe. Tp i x dpt pon lucky draw. Dah la banyak ok. I mmg x lucky. I mmg xada camera so tunggu Fizam je nanti. If i malas, nanti i letak kat fb je.

Td i ym ngn sorng klasmae i ni. H***y. Dia sngt berbeza ok. Time kat kelas, dia mmg suka sngt bahan i. Teruk kena. Tapi bila ym ngn dia, baik gila ok. Mcm tak percaya itu dia. I selalu jugak ym ngn dia sebenarnya. Tp baru teringat nak cerita. Kat fb pon sama. Sngt aneh. Siap dpt top follower i lg kat fb. Rajin betul comment status or post i. Tp kat kelas, jgn harap nak ckp elok- elok ngn i. Mmg keje dia nak membahan i je.

Rasa nak tido awl la harini. Mengantuk je.

-Azreen-

No comments: