The Fans

Wednesday, July 13, 2011

Jiwa kacau

Harini rasa lemau yang amat sangat tanpa batasan lagi. Tak tahu lah kenapa. Tiba- tiba rasa rindu sangat dekat mama. Homesick sangat sangat. Rasa nak balik kg sekarang jugak nak peluk cium mama. Weekend ni, definitely will not be home. Either go to Banting (Mak Andak's place) or anywhere. I tak kesah, yang penting bukan di rumah. Unless semua housemate tak ada kat rumah, baru duduk diam- diam dekat rumah je.

Sumpah tak sabar nak tunggu Jumaat. Lepas balik office je, akan terus pecut ke mana sahaja. Kenapa harini baru hari Rabu ha? Kenapa?

Bila jiwa kacau macam ni lah jadinya.

...

...

...

...

...

End "-_-

No comments: