The Fans

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 7, 2011

Final Showdown 2011 (Keputusan)

So Showdown 2o11 akhirnya officially telah berakhir malam tadi. Pada i, semua kumpulan telah berusaha sungguh- sungguh la untuk menang. Siapa pon yang menang, memang worth lah. Tapi maybe yang menang tu lebih ramai fans or fans dia rajin nak sms.

I cuma tengak dekat rumah je lah, since i tak dapat ticket pon kali ni. Final four crews yang bertanding malam tadi ialah BOS, HMC, RKS and EXC. Mula- mula semua crews akan persembahkan tarian masing- masing. Then, satu crew yang paling sikit undian akan di- eliminated. And crew yang kurang bertuah tu ialah Rokusteps. Which means RKS dapat number 4 lah.
Kemudian, final 3 pula buat persembahan dan sama macam tadi, crew yang paling sikit undi atau yang paling bawah akan terkeluar juga and dapat number 3. My personally favorite crew, Bounce Stepperz.
Then 2 crew yang tinggal akan battle untuk tentukan champion. Time ni, undi yang lama telah di-reset-kan dimana undi nya bermula dari 0%. Lepas battle yang agak menarik, sebab kedua- dua crew ni ada konsep yang lebih kurang. Boleh kata agak sengit la battle yang 5 minit tu. Akhirnya, Malaysia telah memilih Elecoldxhot sebagai champion Showdown 2011. Congratulations!
Dan automatically menjadikan HMC Phlow, crew yang pernah bertanding dalam Showdown 2010 sehingga top 4, sebagai pemenang tempat ke 2.

Apa- apa pon, semua crews malam tadi sangat best. Tahniah to all the crews :):) Keep up your good works.

No comments: