The Fans

Monday, May 7, 2012

Hipokrit

Memang la bagus u kemas cuci bersihkan tempat tu. Tapi masalah nya, lepas u buat kerja tu, boleh tak simpan balik brg yg u guna utk bersihkan tu? Jgn tinggal sepah- sepah boleh tak?

U mmg paling rajin masak. Bagus la. Tapi lepas dah siap masak, makan semua boleh tak cuci balik pinggan mangkuk tu? Boleh tak jangan tinggal kan bersepah sampai 2, 3 hari dalam sinki baru nak basuh balik?

Apa masalah u nak marah i kunci pintu bilik i? Come- on. It's my room. Privacy. Ikut suka i la, bilik i. I nak buat apa pon kat bilik i, apa u kesah? U kan ada bilik u sendiri.

Satu lagi, jgn la suka- suka buat bilik, harta benda org mcm u punya. Selamba je org tengah tido u cungkil pintu bilik nak bukak juga. Hello, u ni tak belajar adab ke?

Adeh, masalah betul la. Bila org baru buat baik sikit, dah naik kepala. Kesian u kan. Baru keluar dari gua. Mcm tu la. If tengok dari luaran, semua akan kata yg u ni bdk baik, sopan santun. Puh- liss la. Org terdekat je yg tau u mcm mana sebenar nya. Kesian semua kena tipu dgn u hidup- hidup.

-Azreen-

No comments: