The Fans

Wednesday, January 19, 2011

Rambut: Braid

Currently i'm being obsessed with braids!! OMG! OMG! OMG! Ada orang panggil tocang/ lipan/ jalin, macam- macam lah. I tak tahu kenapa, tapi i macam teringin sangat nak jalan- jalan pergi kerja buat rambut macam ni. Tapi apakan daya, i kena pakai helmet pergi kerja +_+


Wah, pengsannn!
So semalam ada officemate i buatkan i yang macam ni.

Hehe. Tapi ini suma bukan gambar i la, semua ni google :P Ini pula jenis yang lain.



Ini semua kita panggil fishtail braid. Cantik kan?
I baru je belajar buat fishtail braid ni. Tapi kat rumah je boleh buat. Rambut i tak panjang, cepat la rambut tumbuh panjang panjang panjanggggggggggggggggggggg.

No comments: