The Fans

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 19, 2009

Pathetic

There she goes again. How pathetic she is. Asking almost everyone about me. Tipu. Bukan semua. 1,2 org je. Comparing me to her. Of course i win! Thehe. Kalau la dia tahu yg u ni mcm ni. Bosan la. Tp i yg the evil one kan. Siapa suruh i kacau dia? Nope, it's not my attention. Bukan salah i. I cuma geram je with him. Tp dia kot plak yg jd mangsa. I'm so so so so sory. Nak buat mcm mana kan? Bila setan dah berjaya hasut i. Bila semangat dah dtg. Bila bosan tak ada kerja nak buat. Bila tiba- tiba girl power tu mcm membuak- buak dlm diri. You can't blame it on me. He's the one you SHOULD put a blame on. Btw, you two deserve it. Like i am the one yg jahat. I'm the one yg kacau you both. But the truth is you. Yes, both of you yg mess with my life. Mmg silap org la. Tapi yg plg tak boleh blah is this part : TAPI JGN BAGITAU DIA PLAK. U mmg silap besar. You mess with a wrong person.

p/s: Thanks buddy. You know i love you.

-Azreen-

No comments: