The Fans

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 21, 2010

Why blog?

Ok, mungkin nampak mcm i tak care or tak kesah tentang apa yang berlaku. Macam i tak ambil port. Tapi sebenarnya, deep down inside i really care about u. I do love u.

Tapi i mmg jenis yang tak akan approch org untuk tanya apa masalah dia. Sbb i pon jenis yang akan suka menyendiri dulu bila i rasa serabut, then i baru akan cari orang untuk luahkan apa yang i rasa. That's why i blog. Untuk luahkan apa yang i rasa kat dalam hati ni, apa yang ada kat dalam jiwa ni.

Jadi i minta maaf banyak- banyak kalau u ada masalah and i buat tak tahu je. Prinsip i, i tak akan sibuk- sibuk nak tahu apa yang berlaku sampai la org tu cari i, minta tolong i untuk selesaikan masalah dia and minta pandangan i.

Tapi kalau sampai masa u rasa nak cerita pada i, i akan ok sahaja. I'm a good listener at least. I tak akan judge u berdasarkan cerita u. I have my shoulder for u to cry on. Ok? :))


Nampak sedikit selfish, ego, sombong dan pentingkan diri sendiri kan? Tapi itu la i. I akan treat org sama mcm org treat i. And i treat org mcm mana i nak org treat i. Itu sahaja. Simple.

No comments: