The Fans

Sunday, October 3, 2010

Akan menjalani hidup baru.

Kan i cakap last week i ada job interview kan? My first job interview!! And i got the job! Alhamdulillah. I dapat keje after my 1st interview. Memang tak sangka pon sebenarnya i di terima kerja kat situ. Rezeki i la. Syukur sangat- sangat. Terima kasih Tuhan!!

I akan mula bekerja esok pagi. I sangat teruja, tapi takut dalam masa yang sama. Tak tahu nak kena berperangai macam mana esok. Hehe. Kena la berlagak matured and formal sikit kan? Lalala. Tak sangka pula dapat jawatan engineer tu. Tak apa la, apa- apa pon doakan i berjaya menjalani hidup baru di kota Shah Alam ni ok semua??

p/s: Meriah gila majlis hari raya apartment ni kat bawah.