The Fans

Thursday, July 8, 2010

Suka bagi i pressure.

Adeh, tetiba rasa pressure. Semua nak suruh i buat. Itu ini sana sini. Semua pon suruh i grab. Lepas tu bila i tak cukup masa nak buat, nak compare dengan org lain. Org lain boleh la, duduk lepak rumah je jaga makan pakai laki. I ni ada komitmen lain yang lagi penting. In fact, baru je LI habis harini. Ye, i tau penting juga benda ni. Tapi sabar la tak payah nak tekan- tekan i, i tau la nak siapkan macam mana. Aish, kacau mood betul.

2 comments:

MYRAspberry said...

uits...lama tak komen kan... chill k babe! memang ramai orang dlm dunia yg suka kaco orang lain. buat bodo je

A Z R E E N said...

thanks babe. aa, u pon dah jarang update blog kan.