The Fans

Saturday, April 25, 2009

Mungkin perlu hijrah ke negara beriklim sejuk sepanjang tahun.

Hari Sabtu yg sngt panas.

Ye. Sngt. I really mean it. Tak tahu nak describe panas yg mcm mane tu. Tido pon boleh berpeluh. Aish. Baju kejap je dah rasa berbau busuk. Bakul baju kotor pon cepat je penuh. Kena buat laundry bnyk kali la. Malas la gini. Tido pon rasa mcm malas nak pakai baju. Oh. Censored. Sngt panas ok. Rasa mcm nak install air cond je kat rmh sewa Pak Samad ni. Tapi mcm menyumbang pula kpd global warming. Mcmane ye nak atasi kepanasan ni. Tak kan nak tido kat ESSO kot. Berkampung kat sana? Oh. Tak mungkin. Panas. Panas.

p/s:Ini baru panas dunia. Belum neraka di akhirat.

-Azreen-

No comments: