The Fans

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 14, 2010

Sedikit kacau bilau

I've been very very very lazy to update for past few days. With few things come across that really make me want to do nothing. I rasa serabut sangat sampai tak ada mood nak buat apa- apa. Luckily i found it on Wednesday night and Thursday was like Friday here. So here come Friday, the weekend. Thanks to Sompet for the info, which boleh buat i cool down sebab masa mula- mula dapat tahu tu mmg freak out sangat and tak tahu nak buat apa. When i was talking to him pon, air mata dah bergenang. Nasib baik tak jatuh, kalau tak sumpah malu ngn Sompet. So sekarang dah rasa better, cuma perlu tunggu keputusan je la. And i harap semua nya akan ok.

And as for internship, berakhir sudah masa berada di unit SAF/ Access. Next week akan ke unit lain pula. And to my proud, I've done all my full report dalam buku log untuk masa dua minggu lepas. Sumpah bangga gila. Sv i from UTHM ialah En. Megat, and dia cakap akan datang maybe dalam 8th or 9th June. He'll call later.

No comments: