The Fans

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 23, 2010

Peragut bodoh tak ada kerja lain ke?

Babi betul la peragut tu. Habis handbag adidas aku. Dalam tu ada handphone, camera, purse, pas kerja, pen, pensil, make up aku semua. Aku punya ic, lesen, kad bank. BABI betul. Kalau aku jumpa ko, mmg siap la ko. Kepada semua yang tinggal berhampiran Paka, sila hati- hati dengan motor RXZ ye. Memang babi la engkau peragut.

Ok, ada juga sekeping gambar bag kesayangan yang tinggal kenangan sudah :(
Atas ni luahan hati i di fb sebaik sahaja i balik ke rumah. Yes, i kena ragut petang tadi. Wtf la peragut tu. Sakit hati betul i. Tolong la buat kerja yang sopan sikit. Dalam tu dah la ada camera i nak guna time internship ni. Nak buat ambil gambar. And camera tu adik i punya, bukan i punya pon :(

I tak faham la peragut ni. Memang dasar mat rempit betul. Sakit hati i. I tergamam gila time lepas kena ragut tu. Dah la i puasa harini. Penat gila. I sempat juga la kejar kan. Tapi ego i tak mampu nak tandingi rxz si peragut yang lahanat tu. And i rasa depa memang dah aim i dari pasaraya lagi sebab memang la i letak handbag i dalam bakul, tapi bawah plastic barang yang i beli tu. Geram geram geram. Dengan hp nya lagi. Aish. Nasib baik tak ada duit banyak dalam tu. BABI la kau peragut dua ekor.

Aku doakan kau cepat insaf and bertaubat, jangan la buat benda ni lagi dekat orang lain. Jangan cederakan orang lain. Insaf dan berhenti la buat kerja ini. Menyusahkan orang je.

No comments: