The Fans

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 6, 2009

Hate That I Love You So.

Fu*k. Damn. Sangat geram. Sakit hati.

I called him And it's on waiting. Called again. Still waiting. And again. And again. Texted him. No replied.

Susah sangat ke nak angkat call i tu kejap? And say like "Sorry. I on the phone. Kejap ye. Will call you later." Or just reply the sms.

This scene goes about half an hour. Sakit hati gila. Rasa mcm nak menangis pon ada. Terbakar gila hati.

Then he picked the call.

R: Hello. U ckp ngn spe td? I called sampai tak boleh angkat. Sms pon tak reply.

N: Kwn i.

R: Yela kwn u. Spe?

N: Kwn la. Tau la kwn. Tak mungkin your mom nak call time mcm ni. Aish.

R: Spe? It is a he? Or a she?

N: Perempuan.

R: Spe? Q**a?

N: Hmm.

R: Damn.

Sakit hati gila ok. And she is his past. I'm his present. So what? Should she or I to be focused on? Mmg la boleh je ckp. Bukan tak boleh. Ok. Fine. Kwn. Tapi boleh kan explain. Just let me know. And what the hell is she calling him at 1.oo am? Siang2 xboleh call ke?

Yang lagi menambahkan sakit hati ialah he get angry at me. Nak marah2 kat i. Padahal dia yg buat salah. He should at least apologize to me. Instead, marah2 plak. Tak patut langsung. Biasa lah. Org yg buat slh mmg mcm tu. Kir nak cover la apa yg dia dah buat. So marah2 org lain balik. And benda yg plg tak boleh terima he just letak phone mcm tu bila i tengah marah. Bukan nak say sorry. Let alone nak pujuk i.

Aish. Nasib. Tu la, sapa suruh lembut hati sngt? Kan hari tu dah buat decision. Dah final. Tapi still repeat the same mistake.

If i could ever turn back time.

p/s: What should i do? Am i that stupid?

-Azreen-



2 comments:

pensukebulan said...

sile jangan lembut hati dan beri muke

A Z R E E N said...

i wish sya.tapi apa kan daya.