The Fans

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 21, 2011

Kita merancang, Tuhan yang menentukan.

Sepatutnya, kalau ikut rancangan kami semalam (20.11.2011) majlis pertunangan kami dah selamat berlansung. Tapi disebabkan his parents dapat panggilan dari Tabung Haji untuk menunaikan Rukun Islam yang ke-5 tu, so majlis tu terpaksa lah di tunda ke tarikh yang lain. And panggilan tu agak la last minute and balik pon 2.12.2011.

Jadi, nak tak nak kami redha je lah, nak buat macam mana, kena la utamakan apa yang lebih penting kan. Even his convocation on 3oth October haritu pon, just me and his siblings je yang ada. No parents sebab mereka di Mekkah.

So kami di sini just mendoakan his parents + his grandparents (mereka pergi berempat) mendapat haji yang mabrur. Amin. Kita merancang, Tuhan yang menentukan segalanya. Mesti ada hikmah di setiap apa yang berlaku. Ala, postponed je pon, bukan cancel kan. Tak lari lah gunung di kejar.

Lagipon, perancangan kami tu bukan final pon lagi. Baru je rancang2 pilih tarikh. Konon nak tarikh lawa lah kan. Tiba- tiba tak dapat. Tu la, jangan fikir nak tarikh cantik je, yang penting keberkatan :)

Jadi, tarikh baru akan dibincangkan kelak :)

No comments: